Thursday, October 27, 2011

SEGMEN | Lyssa Faizureen Ajak Kenali Blogger . Jom Serbu !!

assalamualaikum !

wah dah lama sangat ni tak join segmen, contest or GA...dulu rajin sangat join benda2 nih...hari ni rasa nak join lak... hehe





ha sape2 nak join meh click banner cik lyssa yang comel ni k :)


latar belakang azie cheesy:

aku hanyalah insan biasa yang bernama aziza binti esa, ringkas je full name aku kan? hehe semua orang panggi aku azie je..kenapa cheesy? sebab masa sekolah dulu aku dapat gelaran 'keju'...huhu...aku sweet 20 je..aku seorang blogger dari terengganu (hye org ganu !), aku seorang blogger UKM bangi (hye warga UKM !)... n hye kepada semua warga blogger sekalian... ! selamat berkenalan :)



kenapa aku buat blog ?

aku buat blog mula2 memang tak ada kerja pergi create blog sebab tengok cam ramai je ada blog, aku pun nak try2...lepas tu aku tak reti pun nak guna blog ni...lepas 2 bulan pastu aku dah habis exam, aku pun mula mengexplore blog ni...bila dah start cuti aku tak kerja kat mana2 pun selama 4 bulan...time tu lah aku banyak belajar tentang blog ni dan kenal ramai blogger2...


Siapa Orang Yang Telah Menarik Aku Untuk Ceburkan Diri Dalam Dunia Blog ?

tak ada siapa pun actually sebab time tu aku tengok ramai ada blog, dan aku sendiri tertarik untuk wujudkan blog aku sendiri...memang tak siapa yang suruh aku buat blog ni...huhu...



selamat berkenalan ! :)


10 comments:

Hafiz Hafizol said...

urm.. :D

BLOGGER JUGAk -------->>

azie esa said...

@hafiz hafizol~ kamu retis..hehe

azie esa said...

@eyryn~ thnx a lot dear! oke azie terjah..salam kenal :)

azie esa said...

@wanie wonek~ tenkiuu singgah.. hehe salam kenal :)

fieda said...

Datang sini nak kenal2 rakan blogger..
Happy blogging...:)

http://mylovely-fieda.blogspot.com/2011/10/segmen-lyssa-faizureen-ajak-kenali.html

azie esa said...

terima kasih pada semua yang singgah..azie akn terjah blog kalian plak....tunggu haaa.. :)

Marina said...

marina datang serbu blog ni dari segmen lyssa...salam perkenalan...

http://marinafazli.blogspot.com/2011/10/segmen-lyssa-faizureen-ajak-kenali.html

azie esa said...

@marina~ salam kenal marinac:)

azie esa said...

@intan berlian~ tenkiuu sbb sudi singgah n follow :)

azie esa said...

@hasrulhassan~ salam kenal :)

related post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...