Monday, June 3, 2013

my lucky day

salam!
oke aku igt nk let go blog ni tp syg la plak.. jadi aku wt keputusan nk truskan lg blog ni.. lama gila kot xupdate. org pn da xnk view da blog aku ni sbb da lama xde post baru. hehe, erm ditambah plak dgn laptop yg screennye rosak, boleh guna lg tp kena sambung dkt monitor pc lain.. hurmm. mcm ni..



laptop tu da pakai lama, since sebelum masuk matric lagi sampai sekarang masih berkhidmat., syg nak tukar yang baru walaupun mak da bg green light nak suh beli laptop baru tp x rasa lagi nak beli..
oke sebenarnya nak cerita pasal kelmarin hari bertuah aku. macam mimpi jugak la. Kelmarin masa dekat program myharapan ada lucky draw. tp lucky draw bukan sekadar cabut nama terus menang tw. lepas da cabut nama tu kena main 1 game tembak sasaran hadiah yang kita nak, ada sasaran samsung galaxy tab 2 7.0, sony experia, hardisk, t-shirt my harapan, headphone beats, and cap myharapan.
oke mestilah sasaran utk galaxy tab yg jadi pilihan hati kan. setiap org diberi 3x tembak sasaran. kali pertama aku tembak x mengena, kali kedua hampir kena. kali ketiga tu aku aim betul2 dan tanpa disangka...tup kena! melompat aku kat depan semua org, ade 1 je galaxy tab ni. sume aim yang tu. menjerit sume orang. mengeletar aku ambik gambar. sampai skrg aku rasa mcm mimpi. bukan senang nama aku nk disebut kalau ada lucky draw nih. ni kira second time gak la., first dulu dpt pendrive 8gb. pastu ramai pulak yang berebut nak tab, haha. ni pun update guna tab. padahal baru je lg beli s3.baru sgt. tp alhamdulillah rezeki..



ni nak cerita sikit pasal myharapan. Weekend baru2 ni myharapan ada buat myharapan youth tour dkt ukm. dimana siapa yang ingin mendapatkan funding daripada myharapan kena wt presentation psl projek yang ingin dijalankan tu. bagi aku myharapan ni sgt hagus sebab mereka nk bantu sesiapa yang ingin bantu masyarakat, bukan sume projek dapat funding dari myharapan tp projek yang give contribution back the society yang dicari oleh myharapan. so bg aku x rugi la join myharapan ni masa dekat ukm. n aku galakkan kepada mereka yang ingin bantu masyarakat tu boleh la kemukakan kepada myharapan ni, akak2 n abg2 myharapan pn sgt sempoi, sporting n best!
oke bila da lama x update panjang berjela plak entry aku kan. kepada blogger2 baru di luar sana, hai selamat berkenalan. :)


No comments:

related post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...