Tuesday, September 6, 2011

syok beraya bersama bloggers

assalamualaikum!


amacam raya?? sakan lg beraya eh? nikmati la baki2 hari yg tinggal ni sebelum nak sambung study balik.. otak pun tepu lagi ni...yang dah habis cuti tu...selamat pulang ke tmpt blaja masing2 ye...btw, dari raya 1st aku x dapat nak update blog sebab busy+internet macam siput...ni pun dapat on9 guna broadband abangku...


raya kali ni aku rasa best dari tahun lepas...sebab tahun ni baju raya aku ada banyak berbanding tahun lepas...hehehe...then tahun ni raya dengan keadaan rumah yang siap walaupun de sikit2 lagi yang x siap, tahun lepas rumah tengah renovate time raya so macam x rasa raya sangat...huhu...


tahun ni masuk 2 tahun aku raya sebagai anak terengganu sebab aku baru pindah terengganu tahun lepas...sebelum ni aku dok kat perak dari lahir sampai umur 19 tahun...so sebelum2 ni aku beraya di perak...kawan2 aku pun mostly kat perak...selalu tiap2 tahun mesti ada gi beraya ramai2 dengan geng sekolah rendah dan sekolah menengah...start tahun lepas memang aku dah x dapat join diorang, hanya memerhati mereka planning dari jauh je...sob sob sob...memang sadis...lepas tu pulak aku ni belajar jauh dari terengganu so memang x sempat nak cari geng kat terengganu ni...ada tu ada tp x berapa nak kamceng gitu...


then tahun ni tahun pertama aku sebagai blogger...aku suka tengok bloggers punya gathering...nampak united...so aku pun teringin la jugak nak join gathering bloggers ni...1st gath yang aku join time buka puasa...then time mlm raya kedua asma mesej ajak aku join lagi gath beraya rumah bloggers kat terengganu ni...aku pun join masa raya ketiga tu pergi rumah asma, iqbal, eyda...kali ni aku dapat jumpa dengan ramai bloggers...diorang hebat2, terasa diriku kerdil...huhu...tapi seriously mmg best...time tu memang ramai blogers aku dapat jumpa...excited ouh! then raya keempat pergi rumah edie pulak...sakan aku beraya rumah bloggers je kali ni...aku rasa best dapat kenal ngan diorang, dapat kawan2 baru yang sporting dan hebat2 belaka...lepas ni x de la rasa sunyi sangat kat terengganu ni...peace :)



kat rumah iqbal hakimi
guyz from left: iqbal hakimi, wootwoot, tok esah, rawt rawt, edie trigyy
girls from left: azie Cheesy(me), asma bluppy, cik hippo



kat rumah eyda syahida
guyz from left: hafiz hafizol, edie trigyy, tok esah, pendamba mawar
girls from left:eyda syahida, azie Cheesy(me), izaHafizah, asma bluppy



kat rumah edie trgyy
guyz from left: edie trigyy, tok esah
girls from left: azie Cheezy(me), asma bluppy, eyda syahida, adik eyda, adik tok esah...yg kecik comel kt depan tu pn adik eyda...




*gambar sesat* hehehe...ni pics aku di raya pertama...peace :)


pssssstttttttt: seriously aku segan dengan mereka yang hebat2 ni...best dpt kenal dgn drg... :)



20 comments:

I do I need Iman said...

wah bestnyeee dapat jmpee retis.!
dpt jmpe eddie. huhuh! ;)

nice.
jemputlah. kesini.
http://mawarkuwada.blogspot.com/2011/09/saya-rindu-awak-sangat.html

Cik Asma BLuppy said...

wah.... sy ade kat situ. hihi

azie esa said...

@I do I need Iman~ hehe edie jgk yg disebut ye..huhu..best3...jom le join skali :)

azie esa said...

@Cik Asma Bluppy~ of course mesti ade dear.. :)

Syazwan Che Deraman said...

bestnya.

nick dot anis said...

seronok nyeeeee..teruja pulak i:-)

azie esa said...

@syazwan~ hehe best3..jom la join :)

azie esa said...

@nick dot anis~ excited ek? jom le join :)

vblogklasik said...

knapa sy tiada di citu?? hehe.

M Firdaus Mohd said...

owh, budak civil rupanya~! saya mechanical! orang terengganu or orang perak ni? haha

tia @ Ini Kisah Tia said...

wahhhh .. beraya dengan bloggers .. jeless

trigyy said...

oooo.. mawarku warda rupenyer.. hehhe

azie esa said...

@fikri~ sbb anda tidak ada di situ..huhu..

azie esa said...

@M firdaus Mohd~ perak pure, terengganu celup..huhu..

azie esa said...

@tia~ jom la gath sama nnt..hehee

azie esa said...

@trigyy~ yupz..hehe

Pendamba Mawar said...

rumah saya bile plop?

azie esa said...

next time insyaAllah :)

❤MuRni DahLiA❤ said...

blog kamu cantek..nak make up blog camni gak...=)

www.aleeya88.blogspot.com

azie esa said...

@murni Dahlia~ mekasih ek..azie terjah blog anda :)

related post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...