Wednesday, April 27, 2011

marry???

haha motip aku nk ckp sal kawen??? =,='
skarang tgh layan cte korea mary stayed out all nite@marry me mary! syoknye ble jang geun suk buah hati ku yg berlakon..waaaaaaaa......cte ni ckp sal kawen gk..aishhhh lgu tema blog aku lak tjuk marry u by bruno mars..awat sume sal kawen je nh?? huhu xde pape la sbnanye..aku bru 20..awl lg kalo nk membincangkan psl kawen nh..lg2 ble aku ni mmg xde calon pn ag kalo nk kawen pn..hahak cm cdey je bunyi..xde r, mne de cdey..jodoh pertemuan kan di tangan Tuhan..spe2 yg blom bertemu jodoh jgn cdey2..Allah da tentukan jodoh kita semua..tungguuuuuuuu..huhu..

MARRY ME, MARY!..mengisahkan tentang seorang remaja perempuan yg dalam dilema antara dua lelaki..seorang lelaki handsome,indie band,musicians,main gitar yg dy jmp mse car accident..*love is like car crush* dialog yg selalu disebut dalam cte nh..sweet gitu! seorang lg lelaki kaya, director company, selalu busy dgn kerja,de rumah mewah, yg dicalonkan oleh ayah girl ni utk dijadikan husband..

ayah girl ni dan ayah laki kaya tu nk satukan mereka menjadi suami isteri tp girl ni xnk sbb dy x knl laki tu..pastu dy mntk tlg si jejaka gitar ni utk pretend as her husband..so mereka ni selalu la wt2 mcm pasangan yg da kawen..tp girl ni ade mse 100 hari utk pilih antara satu utk kawen sbb yg laki kaya ni pn akn cuba dptkn girl ni utk penuhi permintaan ayah dy..tp laki kaya ni asek busy je..asek2 bunyi fon org call psl business la ape la..zzzzz...tp pasangan kawen olok2 ni da mula terbit perasaan cinta antara mereka..tp spe yg bakal merebut hati girl ni dan menjadi suami sah girl ini pada akhirnye?? jeng jeng jeng kalo nk tau kne la tgk cte nye..hehe sje wt surprise..

mary stayed out all night


pasangan sweet!


babak 2 jejaka merebut seorang gadis..


seriously aku tkot nk kawen..hahahaha tp tgk org len da kawen, jln gn husband..sweetnye~ halal jln pegang tgn ke,duduk berdua2an.. lg2 bila kawen muda..mmg sweet sgt! patot la org ckp manis bila bercinta pas kawen kn..

em tgh sedap2 layan marry me mary ttbe dpt msg drpd my-ex *bila balik?*...zzzzzzz kacau line tol! sebok je nk tw hal aku lg..da de awek layan je la awek tu baik2..serabut tol! hmm tp mmg dulu dy salu ckp nk kawen gn aku..TU DULU..aku da susa nk percaya janji lelaki..mybe sbb tu la dy yg terakhir yg memegang title sbg *boyfriend* aku..da 3 tahun kot aku single migle..tp hidup single lg bes..aku nk bercinta pas kawen lah..huhu..spe la agknye jodohku ek..tp aku nk merasa makan kenduri kawen kawan2 aku dulu..wakakaka..

2 comments:

JAY HO said...

wowwwww..haha..likee..cunlah blog!!!!lawaaaaaa333

azie esa said...

makasyi yaaaaaaaa.......!!! hehehe

related post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...