Tuesday, June 4, 2013

Hepy besday yatikus!

Salam  !

Hari ni birthday kawan aku dr 1st year kt ukm ni,, aku dgn dia je malay girls dr course yg sama n kolej yg sama masa 1st year dulu.. msuk 2nd year kitorg sama2 mintak tukar kolej n dapat bilik depan2... last year aku x dpt celebrate birthday dia sama2 dgn kawan2 klas yg lain sbb time tu aku kt terengganu.. tahun ni dapat la celebrate birthday dia.. masa 1st year byk gambar aku dgn dia.. bila aku tgk balik gambar2 tu aku tringin nak buat collage.. then aku berjaya jugak buat collage gambar kitorang.. then ni la hasilnya..

Taraa..

Happy birthday nurhayati abdul razak!
Semoga panjang umur murah rezeki..
Semoga bertemu jodoh yang baik n cepat2 la kawen..x sabar nak makan nasik minyak ni.. huu
Aku sayang kau..
Bff forever!

No comments:

related post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...